Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av snorpanspiggen - 18 oktober 2008 13:40

Get It Down; 31 for 21 

Hårdare tag i skolan … jag vet inte, men bättre ordning kan nog hända att det behöver bli. Men jag är inte lika säker på att det är enbart hårdare tag som ger bättre ordning.

  

Jag tänker på min egen arbetsplats där ramarna är ganska vida, men tydliga och där vi får ha roligt, får vara lite lata en stund då och då, men där vi också sliter som djur mellan varven. Och ibland sliter vi så hårt bara för att det är så roligt. Jag känner uppmuntran (inte bara från chefen utan även från de andra arbetskompisarna) för det goda jag gör och får förståelse för det jag inte har orkat genomföra på bästa sätt …

  Tänk om barn och ungdomar idag fick ha det på sina skolor, så som jag har förmånen att ha det på jobbet. Att se och att bli sedd.
Ovido - Quiz & Flashcards