Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av snorpanspiggen - 30 oktober 2008 20:34

Get It Down; 31 for 21 

Jag trivs verkligen på mitt jobb. Det är aldrig motigt att åka dit. De senate dagarna har jag ändå inte känt för att lämna barnen på dagis. Det hade varit så roligt att vara kvar på Ekorren eller Haren och leka med de små. Att få vara i den välordnade, välstädade och barnvänliga miljön hade gjort mig gott, men tiden finns inte för det just nu.


Istället blev det så att vi åkte till biblioteket och lekte, klädde ut oss och läste böcker efter dagis. Det var skönt för både barnen och mig med en paus från vårt renoveringsobjekt till hem. En extra bonus var att Pappa P kom förbi och tog oss med på restaurang.


På vägen hem i bilen ville Snorpan peka ut biblioteket för Pappa P:

"Titta pappa! Böckeliteket!"

Skapa flashcards