Alla inlägg den 5 november 2008

Av snorpanspiggen - 5 november 2008 21:05

Jag är inte bara mamma (även om det känns så ibland)...


På fredag ska jag och Pappa P bo på hotell. Gå på bio. Gå på restaurang. Gå på stan. Bara vara vi två.


Då får INGEN bli sjuk.


Appropå sjukdomar så fanns det faktiskt en tid då Snorpan hade klippkort på Akuten på Astrid Lindgrens barnsjukhus:

Det brukade börja med några sömnlösa nätter, med inhalationer och alvedonsuppar och till sist med nödvändighet in på sjukan för att bo där i en vecka med syrgas och annan gas.


MEN det är så länge sedan nu, 2,5 år sedan, så ni som har små downisar (jag vet att inte alla gillar det uttrycket, men jag gör det, jag tycker att det är gulligt och helt odramatiskt ... parentes): Hav förtröstan! Hälsan blir stabilare, åtminstone har det blivit så för Snorpan.


Spiggen leder familjens VAB-liga med 5 - 1 för 2008. Ett ganska bra facit måste jag säga!

Ovido - Quiz & Flashcards