Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Grattis Snorpan!

Av snorpanspiggen - 15 oktober 2008 18:36

Get It Down; 31 for 21 

Av de 60 grattiskort som kom till neo i februari 2004 så var ett riktat direkt till Snorpan:


Grattis Snorpan till att just du har fått så fantastiska föräldrar!


Jag kan inte nog poängtera hur mycket det har betytt, att många, både kända och okända, trodde benhårt på vår förmåga att bli goda föräldrar. Alla ni som trodde så tryggt och säkert på att vi skulle greja att kliva in i det föräldraskap som verkade så skrämmande: Tack!


Tack för att ni såg det som vi inte kunde se just då.

 
 
Ingen bild

Lovisa

16 oktober 2008 17:40

Hej!
Tack igen för bloggen. Jag följer den varje dag och hoppas på en fortsättning även när oktober är till ända.
Suttit en stund vid datorn och var inne på Aftonbladets hemsida, där en Anna Ekelund skrivit ett inlägg/blogg om att föda ett barn med Downs synrom. Det är också en läsardebatt kopplat till det, som jag dock inte läst.
Hoppas allt är väl och att huset är tätt igen!
Kramar Lovisa

 
Mamma L

Mamma L

17 oktober 2008 20:35

Tack Lollo för tipset om artikeln, jag hade inte hittat den om det inte vore för dig. Kul att du är "här" ofta och hälsar på. En stor kram till dig, du min moderliga förebild.

http://snorpanospiggen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av snorpanspiggen - 15 januari 2011 00:18

Spiggen vet att jag är vansinnigt förtjust i practical jokes, det är ett intresse vi delar. Och idag fick jag ett nytt, hett tips som jag ska prova på måndag, av den lille kanaljen:   ”Mamma, om du tar på dig min hatt, då blir du så snygg, ...

Av snorpanspiggen - 10 januari 2011 19:20

Spiggen formligen suger i sig nyheter. Han är nyfiken på allt, frågar om allt, hittar på experiment och smakar på vuxenmat och framför allt smakar han på vuxna ord.     Nya älsklingsrätten är pilgrimsmusslor.     Och idag när vi rensade b...

Av snorpanspiggen - 14 december 2010 21:36

I morse klev Snorpan fram till spegeln i hallen med ett stort pappersark och en tuschpenna i handen, varpå mamman förtjust utropar:   "Åh Snorpan, är du konstnär?!"   Snorpan:   "Näe, jag är snorig." ...

Av snorpanspiggen - 11 december 2010 21:27

Jag borde ha fått föraningar redan när jag hämtade Spiggen på förskolan och det ramlade ut tre bruna kluttar ur hans ena byxben...   ...Men inte... Jag ropade högt när jag hjälpte honom hemma på toaletten och bruna klumpar i diverse storlekar flö...

Av snorpanspiggen - 15 september 2010 17:27

Igår runt middagsbordet, ätandes pyttipanna frågade Snorpan:   ”Var är rödbetorna?” ”Det har vi inga, de är slut. Gillar du rödbetor?” ”Ja, och killar…”   Såklart. ...

Ovido - Quiz & Flashcards